Слава Україні! Героям слава!Віримо в ЗСУ!

Доставка та оплата

Умови доставки та оплати в інтернет-магазині sprojekt.com.ua


  • Ціна товару вказана без вартості доставки. Вказана ціна включає ПДВ.
  • Вартість доставки залежить від ваги та обсягу товару та визначається службою доставки.
  • Оплата доставки виконується Покупцем безпосередньо перевізнику. За бажанням Покупця і за такої можливості ми можемо включити вартість доставки в ціну товару. Покупцеві необхідно зв'язатися з нами для узгодження цього питання.
  • Замовлені товари ми доставляємо по Києву та області та по всій території України (крім тимчасово окупованих територій) за допомогою служб доставки Нова пошта та інших перевізників.
  • Вибір перевізника узгоджується із Покупцем. Покупець може написати свої побажання під час розміщення замовлення або повідомити про них телефоном.
  • Замовлення доставляються у відділення перевізника або на адресу, вказану покупцем. При цьому місто доставки, адреса та номер складу перевізника або повна адреса доставки ми просимо Вас повідомити при розміщенні замовлення.
  • Невелике замовлення Покупець може забрати особисто в нашому офісі в місті Буча, неподалік Києва, будь-якого дня тижня, лише попередньо погодивши з нами час.
Звичайно ж, ми готові обговорити нестандартні варіанти доставки – звертайтеся, ми знайдемо рішення.

Термін доставки Вашого замовлення:


1) за наявності товару ми відправимо Вам замовлення протягом 24 годин + час доставки перевізником.

Але у нас д-у-у-у-у-же великий асортимент товару – понад 100.000 позицій, тому:

2) якщо товар є на складі в Німеччині, тоді термін постачання буде близько 3 тижнів;

3) якщо товару немає на складі і він виробляється на замовлення, тоді термін постачання може бути від 3 до 6 тижнів (у поодиноких випадках, для технологічно особливо складного обладнання термін постачання може бути до 8-10 тижнів).

Якщо для Вас термін поставки критичний, повідомте нам про це, ми дізнаємось для Вас актуальну ситуацію щодо наявності товару та можливий термін поставки.

Умови оплати Вашого замовлення:


Замовлення фізичних осіб:

1) Ви можете виконати оплату безпосередньо на сайті після розміщення замовлення через систему оплати LiqPay від Приватбанку;

2) якщо цікаве для Вас обладнання для офісу та складу є у нас в наявності, Ви можете купити його з післяплатою під час отримання;

3) якщо товар потрібно замовляти, ми охоче приймемо у Вас замовлення при отриманні передоплати в розмірі 60% від вартості замовлення. Залишок від загальної суми замовлення Ви зможете оплатити або безпосередньо перед поставкою товару на Вашу адресу, або післяплатою при поставці кур'єрською службою.

При цьому для оплати ми виставляємо Вам сформований у бухгалтерській програмі рахунок з реквізитами нашої компанії, з переліком товарних позицій Вашого замовлення, з короткими характеристиками та цінами. Цей рахунок Ви можете сплатити:

  • на сайті Приватбанку через систему Приват24;
  • банківським переказом у будь-якому банку України;
  • з кредитної/дебетової картки Visa або MasterCard;
  • післяплатою при поставці кур'єрською службою, в момент отримання замовлення, при цьому Вам потрібно буде сплатити комісію за післяплату.

Замовлення юридичних осіб:


Ви можете виконати оплату за безготівковим розрахунком за виставленим рахунком  з реквізитами нашої компанії, з переліком товарних позицій замовлення, з їх короткими характеристиками та цінами;

Умови оплати:

1) при 100% передоплаті Ви можете виконати оплату за виставленим рахунком або за підписаним договором;

2) інші варіанти оплати обговорюються, вони залежать від категорії товару (устаткування), від обсягу та суми замовлення, та від інших поточних умов. Ми підписуємо з Вами договір постачання та прописуємо у ньому всі погоджені умови.

Оформлення документів на товар, що поставляється:


Юридичні особи та фізичні особи-підприємці – платники ПДВ  разом із замовленням надають нам додатково пакет документів, необхідний для правильної підготовки видаткової та податкової накладних: свідоцтво про реєстрацію підприємства з довідкою статистики або Витяг з Єдиного державного реєстру, свідоцтво платника ПДВ.

Ми ж разом із поставкою товару надаємо Вам оригінал рахунку та оригінал видаткової накладної.
Також обмін документами може здійснюватись в електронній формі з використанням електронного цифрового попису (Сервіс Вчасно, програма MeDOC).

У разі виникнення питань, пов'язаних з оплатою або доставкою замовлень, будь ласка, звертайтеся, ми будемо раді на них відповісти.